Kootud peapael

Sel kevadel käisid kõik peapaeltega, vähemalt selline tunne jäi küll. Mina ei käinud, kuna polnud ühtegi pähe panna. Üldse on mul elu jooksul olnud ainult üks kootud peapael, kui need kunagi mu pubekaeas jälle moes olid, kuid sel kevadel kõiki neid paelakandjaid vaadates tuli lõpuks ka endal vastupandamatu soov see endale kududa. Lisaks tekkis ka otsene vajadus selle järele, kui ilmad olid päris soojad, kuid tuulised, ning müts tundus üleliigne, samas tuule tõttu kõrvad külmetasid.

Võtsin jälle Dropsi mustrid ette ja kuna soov oli just see keeruga variant teha, siis otsisin sealsetest mustritest enda arvates kõige kenama välja.

Mõnus oli neid palmikuid keerutada üle pika aja. Midagi keerulist kudumise juures ei olnud. Aga kuna ajad olid ja on siiani kiired, seoses Markuse kooli lõpetamise ning igasugu sisseastumiskatsega, töö juures ka kogu aeg rutt taga, siis kudumine venis täiega. Ilmad olid samas täpselt sellised, et oleks saanud küll ja veel peapaelaga ringi käia, aga nagu kiuste istus see ikka poolikuna varrastel.

Aga iga asi saab lõpuks läbi, nii ka mu kudumine. Tulemusega olen päris rahul, kõrvad mõnusasti soojas, ilus näeb välja ka.😊Ainult otste õmbluse pärast saan enda kallal norida küll, seda on veel vaja õppida.

Minu kootud peapael

Alustasin kudumist 14.04.23, valmis sai lõpuks 07.06 ja pildile täna.

Muster: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8660&cid=29

Lõng: Drops Karisma, värv nr 54. Pildil on see natuke liiga lillakas, tegelikult on pigem hallikaspruun. Toon sai valitud mu kahe kevad-sügisese villase mantli ning tumesinise jope järgi – peaks kõigiga hästi sobima. 🙂

Kaal: 54 grammi.

Vardad nr 3,5.

Ei kujuta ette, millal jälle siin midagi näidata saan. Pooleli on terve hunnik asju. Tegelikult peaks pingutama, et sügiseks oma (järjekordsed) sõrmikud valmis saaks, sest olen neid oodanud juba mitu aastat, kuid erilist motti pole, sest üks kinnas on peaaegu valmis, kuid teine on ka vaja valmis teha ja ma pole sellest üldse vaimustatud.😕

Kuid juba pooleteise nädala pärast on lõpupidu, enne vaja veel üks eksam teha. Sisseastumiskatsed on juba kuu tagasi edukalt sooritatud ja uus kool mitme seast välja valitud. Ma arvan, et sai väga hea valik tehtud.😍

Mõnusat varasuve jätku!

Allkiri

Sildistatud:, , ,

Lisa kommentaar